El nostre Nadal/ Nuestra Navidad

Holi!

Anem a estrenar la web i compartir el primer recurs educatiu del curs. Si em seguiu a Instagram, haureu vist qué és el que anam fent cada dia amb el Calendario d’advent. Avui ens ha tocat pensar una mica sobre el nostre Nadal. Què feim a csa que fa que aquests dues siguin una cosa especial? A ca meva el menú de dia 25 i 26 és sagrat. El dia 25 de desembre menjam sopa de galets i porcella rostida. El 26, es menja marisc. Això ha sigut així sempre i són aquestes tradicions les que vols mantenir amb el pas dels anys.

Vamos a estrenar la web y compartir el primer recursos educativo del curso. Si me seguís en Instagram, habréis visto qué es lo que vamos haciendo cada día en el Calendario de Adviento. Hoy nos ha tocado pensar sobre nuestra Navidad. ¿Qué hacemos en casa que hace de estos días algo especial? En mi casa el menú de día 25 y 26 es sagrado. El 25 de diciembre comemos sopa de galets y lechona al horno. El 26, se come marisco. Esto ha sido así desde siempre y son de esas tradiciones que quieres mantener con el paso de los años.

Així que avui hem dedicat una estona a pensar sobre el que feim a casa i després ho hem posat en comú. El resultat? Que a pesar de fer «més o manco el mateix», la realitat és que a cada casa és diferent. Després, al Classroom hem escrit un text amb les idees inicials.

Así que hoy en clase hemos dedicado un ratito en pensar sobre lo que hacemos en casa y después lo hemos puesto en común. ¿El resultado? Que a pesar de «hacer más o menos lo mismo», la realidad es que en cada casa es diferente.

Als nins els hi ha encantat i els ha preparat per una activitat que farem la propera setmana.

A los niños les ha encantado y los ha preparado para otra actividad que haremos la semana que viene.

Si voleu el material, el teniu disponible per a descarregar de forma gratuïta tant en castellà com en català. Esper que us agradi!

Si queréis el material, lo tenéis disponible para descargar de forma gratuita tanto en castellano como en catalán. ¡Espero que os guste!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *